Berry Quest debiutuje na rynku marketingu gamingowego.
Nowa marka, dedykowana rynkowi gier i e-sportu, została stworzona przez agencję interaktywną Berry Project, specjalizującą się w kampaniach social mediowych, wideo, buzz marketingu i działaniach PR-owych.
2019-05-27, 12:12

Berry Project od ponad 10 lat prowadzi działania z obszaru marketingu gamingowego dla największych sieci handlowych w Polsce. Agencja posiada bogate doświadczenie, setki zrealizowanych projektów i niepohamowane pragnienie na jeszcze więcej. Dedykowany zespół kreatywny specjalizuje się w zarządzaniu projektami z zakresu gier i technologii, zapewniając kompleksową obsługę od pomysłu do realizacji.

Czym zajmuje się nowa marka agencji?

Żyjemy w zintegrowanym świecie, w którym skuteczna komunikacja ze społecznością graczy jest kluczem do zbudowania długotrwałej więzi. Pomagamy zmienić zwykłych użytkowników w oddanych miłośników marki.” – mówi CEO agencji, Marcin Mystkowski.

Berry Quest oferuje kompleksową obsługę, która obejmuje m.in.: PR i media relations, social media, tworzenie strategii komunikacji, badania rynku, buzz marketing, czy zarządzanie kryzysowe. Ponadto klienci mogą liczyć na działania prosprzedażowe. Największym wyróżnikiem marki jest możliwość przeprowadzenia bezpłatnego audytu, którego wynikiem jest profesjonalne podsumowanie marki, analiza sentymentu i audyt komunikacji w mediach społecznościowych, analiza brand health index, lista rekomendowanych działań, pomysł na aktywację konsumencką. Wszystko to w zaledwie 72 godziny.

Przedstawicieli Berry Quest będzie można spotkać 27 i 28 maja w Krakowie na Digital Dragons 2019, największym wydarzeniu branży gier w Europie. Specjaliści udzielą kompleksowych informacji o nowej marce i przedstawią ofertę dla klientów.

KONTAKT / AUTOR
Anna Mączka
Berry Project
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.